דוד ילין 7 תל אביב

סטטוס: אוכלס

היקף: 8 קומות 17 דירות

צפי אכלוס: ינואר 2023

אזור: הצפון החדש

אדריכל: גל מרום

סטטוס: אוכלס

היקף: 8 קומות 17 דירות

צפי אכלוס: ינואר 2023

אזור: הצפון החדש

אדריכל: גל מרום

דוד ילין 7 שוכן ברחוב צדדי ושקט הנחבא בין צמרות עצים וחצרות פסטורליות. רחוב אינטימי ויוקרתי שמגדיר מחדש את המושג “פריים לוקיישן” ולוקח אותו צעד קדימה. עוד כמה פסיעות ואתם כבר בלב הפועם, הדינמי והשוקק של העיר.

בין כיכר המדינה למתחם בזל, בין פארק הירקון לגן העצמאות, בין בתי הקפה של אבן גבירול ויהודה המכבי קיוסקים, דוכני המיץ והספסלים של השדרות. בין מוסדות התרבות, המוזיאונים והתיאטראות המובילים לחנויות מעצבים השיקיות של דיזנגוף וכיכר רבין עם מקסימום נגישות לתחנת הרכבת הקלה העתידית, למרכז התחבורה בידור 2000 ולנקודות היציאה מהעיר.

במרחק דיווש קליל משבילי האופניים, חופי הים, הטיילת והנמל, הפארקים, הרחובות, הכיכרות וכל ההיצע מסחרר והצבעוני של תל אביב סיטי.

בניין הפרמיום הפינתי, על שתי החזיתות המרהיבות הפונות לרחובות דוד ילין ואפשטיין מתפרש על פני 8 קומות ובהן 17 דירות בלבד. מיעוט הדירות מאפשר לדיירי הבניין ליהנות מחוויית מגורים בוטיקית ואינטימית עם שתי ירות בלבד בקומה (החל מקומה 3), וממרחבים אינסופיים בדירות המגורים, המתפרשות על פני כ- 150 מ”ר. חניות תת-קרקעיות קונבנציונליות בלבד, עם מחסן צמוד לחניה, מרפסות גדולות במיוחד ומפרט עשיר בסטנדרט הגבוה ביותר, משלימים את חווית המגורים האקסקלוסיבית שממתינה לכם ממש כאן, ברחוב דוד ילין 7, תל אביב.

פרויקטים נוספים